Kirjoittaja Viesti

<  Tori  ~  UE-kirjoja

ViestiLähetetty: Ke 05 Loka, 2016 18:03
AvatarViestit: 618Paikkakunta: HelsinkiLiittynyt: Ma 30 Heinä, 2007 1:02
Tarjolla on Bradley L. Garretin Explore Everything, Moses Gatesin Hidden cities ja Jantso Jokelinin Matkaopas ei-minnekään. Kaksi ensin mainittua on englanninkielisiä. Olen tilannut ne netistä, olisiko ollut reilun parinkympin hujakoilla. Saa tarjota, mutta vähintään yhtä mieluusti vaihtaisin ne uusiin suomalaisiin kirjoihin: Johanna Vehkoon Autiopaikoilla ja Ville-Juhani Sutisen Kuolleiden muistomerkkien vuosisata.

On minulla myös erinäköisiä paikallis- ja teollisuushistoriaan liittyviä opuksia, joista voisi luopua, mutta en niitä ala erikseen tänne laittamaan, ellei joku tiedustele.

ViestiLähetetty: Ke 19 Loka, 2016 8:44
AvatarViestit: 148Paikkakunta: MikkeliLiittynyt: To 15 Syys, 2005 18:46
Laitatko mulle listaa mitä löytyy ja jotain hintatietoja samalla. Paikallis- ja teollisuushistoriat ja myös nuo ue-opukset kiinnostelee.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: Su 23 Loka, 2016 16:00
Nila kirjoitti:
Laitatko mulle listaa mitä löytyy ja jotain hintatietoja samalla. Paikallis- ja teollisuushistoriat ja myös nuo ue-opukset kiinnostelee.

Uuh, tuo listan teko on ehkä turhan työläs homma, mutta saatanpa ne ihan antaa ilmatteeksi, jos ne joku täältä hakee. UE-opuksista neuvottelen tällä hetkellä vaihtokauppaa.

ViestiLähetetty: Ke 26 Loka, 2016 12:47
Hyvää kaupankäyntiä :D. Ootko kuullu valokuvasta koskaan? Sellasella se listaus olis melkosen nopiaa.

Poissa Profiili
ViestiLähetetty: To 27 Loka, 2016 19:50
Nila kirjoitti:
Hyvää kaupankäyntiä :D. Ootko kuullu valokuvasta koskaan? Sellasella se listaus olis melkosen nopiaa.

Editoit tekstiä vähemmän provokatiivisemmaksi. :) En mä osaa totta tosiaankaan kaupankäyntiä, mutta toisaalta ajattelinkin lahjoittaa ne tarvitsevalle. Aika on vaan niin kortilla, mutta yritän jonkinlaisen kuvan napata lähipäivinä.

ViestiLähetetty: Pe 28 Loka, 2016 11:37
Sen tein tosiaan :D. Täs on loppuvuodesta tulossa tapahtumaa siellä suunnalla et siinä samalla hoitus. Eipä kiirettä ja hukkuu noihin muutenkin.

Poissa Profiili

Näytä viestit ajalta:  Järjestä:

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Sivu 1/1
6 viestiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Etsi tätä:
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin
Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi